Long time no see!

Det har liksom halkat långt bak i prioriteringslistan det här med bloggandet. Tyvärr. För egentligen tycker jag ju att det är rätt skoj att skriva lite till er som bryr er! Eller som inte bryr er men läser ändå. Det har sina förklaringar och jag ska ge er dom så fort jag orkar skriva ett långt inlägg.

Det här inlägget blir bara ett livstecken från mej i lilla vibo. Eller bullerbyn. För det är ju nästan så. Petter har med våran nya fina kamera knäppt några underbart fina kort på vårt hus och vår by, om jag orkar sen ska jag lägga upp dem så ni får se vad jag menar!

Annars har vi det bra i familjen. Ia har varit på teater i "limmlely" idag med dagis, så det ska bli kul att höra vad hon säger om det!

Det är mycket på jobbet. För mycket just nu. Jag känner mig trött och sliten. Ni vet när det blir FÖR mycket så man inte ens vet i vilken enda man ska börja att ta tag i saker. Så känns det litegrann. Eller inte så lite heller för den delen.

Men men. Två veckor kvar till sportlov = först snabbvisit i Dalarna och sedan Härjedalen med goda vänner och en hel vecka i backen! Det borde göra stressen lite lättare. Sen är det bara sex veckor efter det tills vi åker till Lanzarote med hela högen hemifrån. Och firar finaste mamman som fyller år! Och sen efter det är det inte långt kvar till en underbar Vibosommar, med grillning och lek ute varjevarje dag! Gosh vad jag längtar. För att inte tala om att lillskrutt blir tre år. TRE!! Fattar ni! Var det inte igår hon låg i magen och hickade?! Ibland känns det så, men så kommer man på att nuförtiden kan man föra en dialog med henne och prata vettigt och då går det upp för mej, att precis som hon säger så är hon en "tooor jej nu".....



Jag lever!

Kärlek! / Anna

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Vad kul med bilder, lägg upp! :D

2010-02-03 @ 20:56:16
URL: http://hdahlin.blogg.se/
Postat av: Icka

Jag har saknat dig här! ;)

2010-02-04 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0