This is it.

Angelica och Hanna lär nog få rätt. Jag kör nog på nummer ett. Enligt min make får jag inte ta några andra. Det är ju lite av en "innebåge" och det talar lite emot den, men samtidigt är den skön på, stora glas dvs stor "seyta", och Elvira är såld på den (eller hon gapskrattar varje gång jag har den på och när jag frågar om jag är ful svarar hon att den är jättenygg..)
Beställer imorgon.

Vi har haft en bra dag. Började tidigt då vi hade två byggare här som fixat våra takstolar. Äntligen. Fortsatte med lussebullsbak, lunch, Lotta på bråkmakargatanpaus, (lite amning här och var..), promenad till Stolpetorp där vi åkte pulka och stjärtlapp i snöhögarna, hem igen, läste 76 sagor och ammade, Petter kom hem, till stolpetorp med bil, där duschade jag, vi fick mat, vi drack god glögg och sen hem igen, la Ia och nu idol och godis i soffan. Härlig fredag!

Imorgon planerar jag för MELODIKRYSSET, stan och beställa nya ögon, gå på stan med Jennie, säkert pulkaåkning, lite städning och lite planering för julen.

På söndag äter vi julbord med svärisarna och Dadda på Fredensborg. Mys.

Om två helger träffar vi mamma och pappa och förmodligen Emmis i Örebro. Jag längtar ihjäl mig.

Nu ska jag pussa lite på Petter.

Kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0