TACK!

Tack alla fina släktingar och vänner som skickat så fina julkort till oss! Jättemysigt!
Dock måste jag också erkänna att vi inte skickat några som helst julkort i år. De ligger där nere i en hög och spär på mitt dåliga samvete varje gång jag ser dem. Men jag har inte hunnit!

Därför så kommer mitt julkort till er alla här i bloggen lite senare ikväll, så håll utkik!!;)



Vet ni vad?! Mitt hus är hyfsat rent, nyskurat och putsat! Bara byte av sängkläder och griljering av skinkan sen är vi nog redo. Och klä granen förstås, men var är granen!?
Just det, vi har inte slagit in några paket än heller.. å så har vi två bingolotter. Och så skulle visst barnen badas och jag duschas.

Men men, klockan är ju inte ens fem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0