snart är det jul

Usch vad dålig jag är på att uppdatera. Men jag gissar att det är så här det kommer se ut nu ett tag framöver. Vissa dagar funkar det bra att sitta vid datorn en stund, andra dagar inte alls. Och det finns ju faktiskt saker som är viktigare än datorn och bloggen!?;)

Stina har slaggat sen vi kom hem från dagislämning i stort sett. Och sover än. Jag har hunnit med att göra rocky road, wienernougat och marsmallowfudge. Mums. Ätit lite nu och nu tänker jag nog ta det lilla lugna innan jag ska hämta hem Ia igen. Hon pratade om att åka pulka vid Birgitta sen så få se om det är planen även när jag hämtar.

Hoppas ni har det bra där ute i vintersverige och att ni njuter över att julen är här snart! *

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ses snart! lavvo

2010-12-15 @ 15:38:44
Postat av: Eldarmargrethe

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-09-20 @ 08:43:57
URL: http://eldarmargrethe.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0