Så vart är jag!?

Jo jag är här, hemma i mitt lilla torp. Och anledningen till frånvaron av uppdatering är dels mysig hotellnatt med min familj, träffat min mamma, pappa och syster och haft en härlig dag tillsammans. Men det är oxå sjukdommar och trotsig dotter.

Jag har känt mig låg de sensate dagarna. Det beror på många saker.
x En, somsagt, trotsig dotter som nu mer än någonsin tar ut sitt trots på sin mamma.
X Sömnbrist. Stina sover som en Gud, det gör Petter med men inte Elvira. Vem vaknar?!
X Frustration över att inte få något som jag vill gjort. När ska jag få jul här hemma? (OCh jag vet att det inte är det viktigaste men jag VILL..)
X Saknaden efter min familj därhemma och vetskapen att jag ska öppna paket och äta och se på kalle på fredag UTAN dem. Går det ens?!

Ja där var lite av det som deprimerar mig just nu;) Men på något lustigt sätt ändå med glimpten i ögat. Jag tar mig igenom det men det kommer kännas. Mycket.
Sen tror jag även att jag och Elvira behöver en dags semester från varandra. Allvarligt talat så behövs det just nu. Vi behöver paus. Både hon ohc jag. Men det är ju inte det smidigaste att fixa..

Nähä, nu så ska jag inte slösa tiden på er mer utan ta tag i mitt hem. Jag har iaf bakat matbröd idag. Så ltie duktig är jag varje varje dag. Det är bra! Heja mig!

Heja er!


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hejar på dig ! Och din familj! LAVVO!

2010-12-21 @ 21:04:02
Postat av: Emma

Å jag saknar er och har den konstiga känslan av att en av "oss" är borta på julafton. Men tänk på dina paket från oss alla, du kommer bli så glad och fylld av lycka och egen tid. Jag kanske kan knåpa ihop ett rim till mitt paket?! =)



Nu snackar jag i nattmössan!

Jag älskar dig och saknar dej! Vi ses snart iaf!

2010-12-21 @ 22:47:44
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0