nya brills!

Jahapp, som jag misstänkte så har jag fått sämre syn. Eller rättare sagt, mitt brytningsfel har blivit mycket sämre. Och brytningsfel går inte att justera med linser, vilket har lett till att jag får ta i för att fokusera bilden eller texten när jag har linser, vilket lett till överansträngning och trötta ögon. (Plus sömnbrist sa optikern...). Alltså innebär detta att jag kommer behöva använda linser mycket mindre och börja använda glasögon mycket mer. Ångesten kom som på posten. Jag har GÄRNA glasögon men shit vad svårt det är att hitta rätt i bågdjunglen.

Hursomhelst har jag tre bågar utvalda av min duktiga optiker med mig hem. Jag har lagt upp dem i bloggen och vill nu gärna ha er hjälp! Vilka?! Några av dessa överhuvudtaget!? Ja ni fattar..
På lördag förmiddag åker jag tillbaka med dem och då ska jag väl helst beställa mina (svindyra) glasögon. Så kom igen nu, HJÄLP!!


Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Nummer ett tycker jag var snygga!

2010-12-02 @ 14:03:24
URL: http://hdahlin.blogg.se/
Postat av: Therese

Valet står mellan två och tre tycker jag. Men jag säger nog ändå nr 3

2010-12-02 @ 20:32:28
URL: http://tornborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0