Irriterande..

För tredje dagen sitter jag och försöker beställa en julklapp via nätet. Och för tredje dagen funkar det inte. Och för tredje dagen är deras kundtjänst helt oförstående inför problemet. Irriterande.

Dagens projekt tror jag blir att städa Elviras rum. Om det funkar. Får ta små etapper mot ett julstädat hem. Stora etapper är dömda att misslyckas har jag märkt.

Min kalender är tom för den här veckan, vilket är mycket skönt. Då hinner jag med lite här hemma. Nästa helg åker vi till Örebro och det verkar som vi tar in på hotell! Hur mysigt ska inte det bli? Hotellweekend med min fina familj. Nice.

Våra takstolar är härmed oxå dugliga och klara. Det känns mycket mycket bra. Slipper jag oroa mig över att få ett tak inrasat över mig när jag ligger och sover;)

Njut av det underbara vintervädret! Det gör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0