Imorgon blir det bilder!

japp kära vänner, imorgon är det söndag = massvis med bilder till bloggen! Så håll utkik!

Den här dagen blev inte alls som vi tänkt oss men ganska lyckad ändå, om man inte tänker på allt vi borde ha gjort!
Petter fick jobba utan att han visste det igår, jag gjorde stan med Stina och Ia stannade hemma med farmor och farfar. Vidare direkt, med bara en snabbamning emellan till släktingen Sven som fyllde år. Gott fika och mys med släkten, myspys. Vidare hem lite lek och bus innan Ia däckade skrikande på madrassen uppe. Där ligger hon än!
Jag har gjort några dopinbjudningar och Petter har fixat tacos. Detta är uppätet och nu slökollar jag på Så mycket bättre och diggar Petter starkt. Petter har lämnat huset och gått till grannen för en whiskey.
Klockan halv tio har Petter och jag en dejt. En dejt i soffan framför filmen Shooter. Vi får se vad våra tjejor tycker om det.

Nähä..

Kom ihåg att kika in imorgon så bjuder vi på smakprov från våran söndag! ;)



Elin och Emma.... shitpommefritt vad jag saknar er. Så jag kan gråta faktiskt. Fina fina ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0