Uppochnernerochupp?!

Torsdag. Det har alltså gått fyra dagar sedan jag träffade min lilla prinsessa. Hm. Det får inte hända för ofta att vi är ifrån varandra så här länge. Så kan jag väl säga. Jag saknar henne. Massor. Men jag har även vilat och fått lite egen tid vilket nog ä väldigt bra. Då kommer kvoten med tålamod att öka förhoppningsvis;).

IDag var jag ju på MVC för en extra koll om bebisen vänt på sig eller inte. Det gick inte att säga. Hon tror inte att den har det. (Inte jag heller med tanke på hur det trycker och sparkar ner mot urinblåsan...). Så då blir konsekvensen att vi ska infinna oss på förlossningen i Västervik imorgon bitti halv tio. Där ska det göras UL, undersökningar ev ett vändningsförsök. BM sa att vi får bestämma. Det är inget måste. Det går att välja kejsarsnitt. MmM, härligt, då ska vi bara fatta det beslutet då.. suck. Hur sjutton lätt kan det vara?! Jag har ingen aning om hur vi ska göra. Men vi har bestämt oss för att avvakta resultat och så imorgon. De får väl vänta en halvtimme om det är så... det är ju vårt beslut. Få se hur det blir med sömn i natt!

OM det går bra imorgon och vi är klara snabbt så kanske jag åker och hämtar hem min prinsessa redan då. Men det lutar kanske ändå åt att det får bli på lördagmorgon. Men jag borde kanske göra det imorgon så att mamma och pappa får vila. De verkar vara rätt slutkörda;) Vi får se.


Högst upp på min önskelista just precis nu denna sekund är att den förbaskade rethostan ska ge sig och försvinna för alltid. Så det så.

Nightie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0