Tålamod är en mammas bästa vän!

Mitt tålamod sätts på prov gång på gång på gång på gång just nu. Oftast hanterar jag det bra men ibland räcker det inte till just nu. Vet inte om det beror på mitt tillstånd med stora magen, tröttheten och så vidare eller om det bara är så. Men shit vad trotsig man kan vara när man är tre år.

Efter att ha skrikit ett bra tag i eftermiddag så har hon nu somnat i soffan här ner och jag får inte liv i henne. Det betyder alltså att det blir sen kväll idag. Efter övervägande tillsammans med P så bestämde vi oss för att det får vara okej. Hon behöver väl sova lite och imorgon har vi ju inga tider att passa eftersom hon är ledig från dagis så hon får sova en stund nu så hittar vi på något när petter kommer hem.


Jag bakar klart våra kärleksmums så får hon äran att provsmaka när hon vaknar! Efter korvstroganoff och ris. Mums. Jag är VRÅLHUNGRIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0