Såpa!

Jag känner mig nöjd med mig själv. Varje dag sedan i lördags så har jag utfört små projekt här hemma. I lördags var det hallen, i söndags var det sovrummet, i måndags uträttade jag ärenden i både hultsfred och vimmerby, i tisdags gick jag igenom och rensade och städade nästan alla köksskåp. Idag har jag städat övervåningen. Och just den här härliga rena lukten av såpaskurade golv vill jag komma hem till med den nya familjemedlemmen. Tänk att bara kunna komma hem och njuta av det rena, rensade och välluktande hemmet och bara få ta hand om varandra och lära känna våran nya medlem. Visst låter det som rena drömmen? Mitt mål är åtminstonde att ha gått igenom hela huset innan det är dags samt att hålla efter, sen gör det mig inget om jag har hunnit skura samma dag som jag måste åka iväg eller om min käre make eller så ser till att det är nyskurat när jag kommer hem;) Haha! Önskedrömmar!


Ia är på ALV med farmor och farfar. Jag ska dammsuga hallen innan jag tar en välförtjänt dusch, sen får vi se. Lite småplock! Ikväll är det styrelsemöte. Imorgon har jag MVC tid. Annars inte mycket mer inplanerat den här veckan, det borde alltså finnas tid att tömma tvättkorgen oxå!!


Nystädade hälsningar! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0