MMMMMM...

Den här eftermiddagen har i stort sett bara handlat om pussar och kramar och kärleksförklaringar. Vi var till och med tvugna att ta pauser på vägen mellan affärerna i Linköping för att Elvira skulle få pussa oss. Och gissa om hjärtat brister när hon i bilen gång på gång tittar på oss och säger: mamma, jag älskar dig, pappa jag älskar dig. Jag älskar er mamma och pappa!
Jag tror nog hon saknat oss lite iaf;)

Vi har hunnit med att komma hem, kollat in det nya, provat alla kläder som jag plockat fram till bebisen, för säkerhetsskull som hon sa, så att hon verkligen växt ur storlek 50 och 56. Och det hade hon. Vi har bildbevis! Vi har duschat och spelat äggspel, sett på två filmer och myst med chips i soffan. Nu har jag precis kommit upp efter att ha myst i sängen tills hon somnade, på ca 5 minuter! Undrar om hon är trött efter sin semester! Vi får se hur länge hon behagar sova imorgon bitti!

Petter och jag däremot är typ helt medvetslösa. Ligger i varsin ände av soffan och halvsover. Helt slut. Om det beror på väder eller bliåkande, eller vad det nu är det har jag ingen aning om. Men det gör inte så mycket. Vi är klara för kvällen, skruttan sover, och vi kan ligga kvar i soffan tills vi är redo för sängen! Härliga lördag!

Det är underbart att ha fått hem våran finis igen! UNDERBART!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag saknar henne redan. Hon ville leka med mej igår och ville inte åka hem. Sötunge! Men jag kommer väl ner snart :)

2010-08-22 @ 10:41:53
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0