Det där med sova..

Det är inte ofta jag och petter lägger oss samtidigt, jag är kvällstrött och petter är kvällspigg;) Vilket leder till att jag ofta redan har snarkat ett par timmar när han kryper ner. Det är lungt även om det skulle vara trevligt att krypa ner tillsammans och prata lite ibland, men jag har ju oftast Ia hos mig så kramas får jag ju alltid;)

Men med tanke på detta så är det ju med mycket glädje som jag idag fick frågan om vi inte allihopa kunde krypa ner för natten när fångarna på fortet börjar.. för att titta på det tillsammans i sängen och sedan sova! Så klart vi kan! Myspys! Så nu är jag lite sen hörrni, för nu ska jag ta natten! Somna när jag vill med tvn och hela min fina lilla familj som sällskap! Det är inte fy skam!


God natt!


Kommentarer
Postat av: Karol

skönt att läsa att du fortfarande känner dig pigg, och att det är lugnt inne i magen ännu någon vecka. Lite komiskt med ditt inlägg - för precis samma sak gjorde vi ifredags och har sedan dess fått höra - alla ska sova i kväll, mamma! Vila dig nu när lilltjejen är på dagis några dagar. Kram

2010-08-30 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0