Den här dagen

Hann till dagis i tid, inga problem att lämna. Hem, ner i sängen med tidningen. Slumrade lite, kollade lite på nätet. Upp slängde i en tvätt, fick mess från Jennie, begav mig dit med kantareller och pasta. Lagade lunch tillsammans, som blev MYCKET god. Satt kvar och pratade bort lite tid, iväg och hämtade Ia på dagis. Fixade fruktfat till mellis, såg lite på barnprogram.
Iväg till Jennie och Hugo med muggar som vi fyllde med blåbär från blåbärsskogen. Hem till dem igen och bakade blåbärspaj. Barnen lekte en stund, vi fikade. På vägen hem ville Alva leka med Ia så nu är hon här, suttit en stund ute när de lekt på gården. Nu leker de inne och jag har dammsugit nedervåningen och städat toan.
Snart blir det kvällen för tjejorna då ska Ia bada med skum, vi ska koka korv till kvällsmat och sen tror jag vi båda stupar i säng.


Min dag har alltså varit bra, med trevligt sällskap och små mysiga aktiviteter. Samt en del härlig städning. Men min rygg dödar mig snart. Har en punkt på vänster sida som gör så förbbbaaaaaaaaaaaassssssskkkkkkkkkkaaaaaaat ont. Kanske kan jag tigga mig till lite massage ikväll.

Finns en sak som jag hoppas på otroligt mycket. Gissar att inom en vecka så vet vi mer. Då får ni veta med;)


Trevlig kväll!

/ A

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du vet då hur du ska göra oss nyfikna iaf.

2010-08-31 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0