Shit ingen bikini...

Jag gillar och laga mat. Vill gärna. Men svara ärligt nu: finns det fler än jag som totalt tappar sugen när man bara kommer på tanken om hur jäkla skitigt det är hemma? För mig finns det nog inget mer motbjudande att börja dagens middag med att städa i köket. Torka bänkar, plocka bort skitig disk, torka av bordet mm.. Nähä, då får det bli fil och macka.

Imorgon natt åker vi mot varmare breddgrader. Jag insåg just att ingen av mina bikini bhar passar. Var i V-by idag och där har de inte fått in några bikinis än. Hur i hela friden löser jag detta? Jag kan ju inte vara på lanzarote en vecka utan att bada!! Speciellt inte när jag har en badtokig dotter... Bra tips eller råd mottages snabbt men gärna!


Nu har vi iaf städat här hemma. KÄnns otroligt konstigt att Ia inte är hemma en vanlig "dagiskväll". Men farmor och farfar ville ju låna innan vi åker och det var helt okej, då hann jag städa av. Börjat packa så smått, men nu lamslogs jag av bikinipanik. Herregud. Vad gör jag?


OaO / Anna

Kommentarer
Postat av: Therese

det måste ju finnas någon som du kan låna en av Lr? Fråga hon som bor i det där stora vita huset i din lilla by :) tihi. Och ha det så himla bra på semestern!

2010-04-14 @ 22:09:19
URL: http://bastefall.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Lindex har fått in!

2010-04-15 @ 13:01:06
Postat av: Angelica

Eeey sexy, du får givetvis bada topless!! ;) hahaha



Ha det nu bäst och NJUT!

KRAM

2010-04-15 @ 13:54:05
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: mamma

det finns affärer på Lanzarote!!! Lavvo!



2010-04-15 @ 15:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0