Påsken slut och vi drar mot dalarna..

Ja, får ändå summera påsken som en väldigt bra helg. Har känts som vi har hunnit träffas, familjen min. Efter två veckor med dygnet runt jobb känns det varken som jag träffat P eller E så mycket. Så det har varit grymt skönt att bara vara hemma och njuta av min fina familj. Inte för att vi gjort speciellt mycket, men hunnit kratta gården, njutit av solen, cyklat på vägen, grävt i sandlådan, ätit gott, haft kalajs för Petter som fyllt år och grillat med grannarna.. jo men vi har nog gjort en del ändå!

Ikväll blir det räkmacka och Johan Falk. Imorgon drar jag och elvira med Emma mot Dalarna. Ska bli kul. Kommer dock sakna Petter, men jag tror att han kommer njuta av att få vara ensam och inte ha någon som tjatar om att han ska gå och sova hela tiden;) Haha!
Det blir bara tills på lördag för då kommer vi åter och ska förbereda oss för resan som startar på fredagen! Härligt!

Har rätt mycket jobb att göra, men jag plockar med mig upp till vansbro. Brukar inte vara så svårt med barnvakt där!
Är rätt stolt över att jag satte mig och skrev en hel studieuppgift idag. hade iofs planschen klar redan men två sidors text och litteratur genomgång har jag klarat av. Ska finslipa lite och sedan skicka in. Lika bra att bli av med den! Nu är det bara examinationsuppgiften kvar och tyvärr ska den in innan Lanzarote. Men det får lösa sig. Ska väl gå bra det med. Jag får vara nöjd om jag klarar kursen! Jag har ändå jobbat heltid, varit gravid och mått skit, varit mamma och fru samtidigt som jag faktiskt har fått lysande feedback på mina uppgifter hittills så vad skulle det egentligen göra om jag bara klarar av de sista två? Jag får lägga ner mina krav på mig själv för ett tag!

Nähä, hänga en tvätt var det!

Kram på er! / Anna

Fick förresten besök av Lizette idag, hon har varit hemma över påsk, jag är säker på att hon kommer fixa de tre månader drygt som det är kvar av deras tid i Norge! Och vi längtar redan tills de kommer hem på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2010/march/arets-tavling-varde-over-10-000-.html#comment



absolut sista chansen o tävla om en goodiebag värde 10 000:- :D

2010-04-08 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0