Påsk

Jahapp, sitter och är precis klar med frukosten. Har nyss skickat iväg världens sötaste och stoltaste påskkärring till dagis. Jag slutar inte att förvånas, var rätt säker på att hon skulle vägra sätta på sig några påskkärring kläder, det är ju så hon brukar vara men egentligen tänkte vi bara packa ner förkläde och sjal i väskan, men nähä du, hon skulle ha det på sig! Så stolt så! Och så söt!

Jag ska strax bege mig mot vimmerby och ett läkarbesök. Vet egentligen inte om vad men det skadar väl inte att gå dit. 

Sen vidare till jobbet och sedan hämtar jag lillskrutt på dagis och då beger vi oss till vimmerby igen för att påskhandla och fixa lite ärenden.

Ikväll kommer emma och idag börjar ett fantastiskt skönt påsklov! Har iofs rätt mycket att jobba och plugga men ändå, jag får vara hemma!


Glad påsk på er!

Ska bjuda på bilder på påskkärringen min senare!

Kärlek / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0