Söndagspyssel

Står en gryta på spisen, har slängt i allt vildsvinskött i grytan med morötter, lök, vitlök och en flaska rödvin. Får stå och puttra över dagen så blir det perfekta matlådor senare.

Annars småplockar jag så gott det går. Försöker träna Ia att vara utan blöja.. går sådär...

Har rättat sjuornas livsfrågor.

Ska dammsuga och skura, rätta grammatikprov åt niorna, ta en promenad, fixa lite mer här hemma så jag får mys. Funderar på att beställa något från Jotex.



Rätt dyster dag. Grått och tråkigt. Tur att jag har nybakade bullar att duka upp till eftermiddagsfika sen.

Snart är det dags för vardag igen!


Amore! / Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blir lätt bortglömd av er. Men jag är inte bitter =)

Jag har nybakade muffins med daim i ;)

2009-11-15 @ 14:19:33
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0