Så var det helg igen!

Veckan har gått fort, och hälften av utvecklingssamtalen är avklarade. Skönt.
I helgen skulle jag få tid att plugga sa petter, han skulle ta Elvira, han visste att jag har deadline på måndag. Han sover. Och jag har nästan bestämt mig för att hoppa av. Det går inte att plugga på den nivån jag vill om jag samtidigt ska ta hand om huset och elvira. Jag måste få nån egen timme att läsa på iaf! Men just nu funkar inte det här hemma.. Tråkigt.

Funderar på att strunta i festen ikväll och sitta hemma och läsa istället. Det är väl min chans att klara det till måndag. Jag har ungefär 600 sidor kvar. Vore kul med festen men plugget känns viktigare...

Vi får se.

Nähä, nu så ska jag ta tag i lite här hemma då iaf!

Färga hår och Jenniepromenad står oxå på schemat.

Solen skiner! ;)

Lovely!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0