Mamma!

Det är ofta jag saknar min mamma och pappa, väldigt ofta. De är alldeles för långt hem till dem. Men idag nu när jag går och småplockar för att få adventsfint, då saknar jag mamma lite extra, eller mycket extra! Tänk om dörren bara kunde öppna sig å så står hon här " Anna nu ska vi göra mysfint här i torpet så ni bara kan slappna av sen.." Mmmmmm, hur underbart skulle inte det vara?! Det finns nog ingen som är så pysslig och duktig på att skapa fint hemma som min mamma, och just nu skulle jag behöva den kreativiteten extra mycket.

Mamma jag saknar dig!


/A

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, Hon kan väl föröka sej och sprida en mamma till allas hem och göra fint så man kan få vara och mysa sen =)

Jag saknar dej Anna!

2009-11-27 @ 21:00:16
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0