Livskvalitet!

Jag är trött på kvällarna, men det är en skön trötthet. Jag är inte trött av stress eller så utan bara trött. Mysigt trött. Och vad gör det om jag kryper ner och kojar vid nio tiden, eller åtta för den delen?! Just nu behöver jag det. Och tänker lyssna på min kropp!

Det har kommit snö idag, när jag hämtade Elvira på dagis så var det första hon sa: mamma snöööö!! Överlycklig!

Så hem och bytte till termobyxer och nya jackan, sen promenad till Linden och där blev det varmchoklad för kidsen och varmt gott te för två mammor!
En trevlig stund som ger livskvalitet till mig. Bara sätta sig ner en stund, prata lite grann och bara njuta av fina barn och fin vän!
Det är ju de stunderna som jag lever för och lever på!


Nu ska Elvira och jag fixa ett bad till henne och sedan efter insmorning och pjamaspåklädnad så blir det middag med hela familjen innan lillskrutt hamnar i sängen några timmar innan jag ansluter. För ikväll är det Grey's så då går jag inte och lägger mig före tio! ;)


Kärlek! / Anna

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det va absolut inte meningen att störa er igår..visste inte att ni gått å lagt er!! Ska sköta mig i fortsättningen...hoppas ni kunde somna om.

2009-11-04 @ 18:23:55
Postat av: anna

Haha Lena, det var ingen fara alls... jag var typ halvdö och märkte typ inget. Och petter somnade nog innan han la huvudet på kudden sen så! ;)

Hoppas ni blir friska snart så vi kan leka nån dag! Kram!

2009-11-04 @ 20:18:47
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0