Ledarskap

Hemma igen, och kors i taket jag sitter i soffan redan nu, för pappa dög gott och väl att läsa bok och gosa med ikväll! Mamma tar tacksamt emot en kväll utan att söva!
Jag sitter här och slökollar på "halv åtta hos mig" jag tycker faktiskt det är riktigt roande att titta på. Om inte annat så avslappnande eftersom man behöver absoult inte tänka överhuvudtaget.;)

Imorgon börjar jag min utbildning mot Stockholms Universitet. Ledarskaps utbildning. Ska faktiskt bli riktigt skoj. Förstår dock inte riktigt hur jag ska hinna med, för idagsläget så jobbar jag betydligt mer än de timmar jag ska och sen försöker jag prioritera familjen och hemmet därefter, och sedan är det ju allid trevligt med att hinna träffa sina vänner... och nu alltså massor att läsa och skriva!! 
Men å andra sidan så ska det blir skoj med så det får helt enkelt lösa sig. I mars är det klart och då kan jag känna mig mycket mycket duktig! 


Förutom att måla naglarna och stryka morgondagens outfit så ska jag bara ligga i soffan ikväll.. förmodligen hamnar jag i sängen inom ett par timmar med, eller inom en timme kanske! 


Är på jakt efter en snygg och funktionibel vinterjacka som inte är svindyr, nån som har sett nån snygg? 
Tips mottages gärna! 


Nu så, full fokus på soffan! 


Kärlek ! /ANna 

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Lycka till med studierna! Det kommer säkert gå galant! Tack så jättemycket för det fina tackkortet vi fick i veckan! Kramar!

2009-11-05 @ 20:21:44
URL: http://hdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0