Helgen!

Så här laddad var jag igår inför IFK festen!


Men tyvärr sammanfattar jag kvällen med ett platt fall. Vart inte alls så skoj som vi tänkt oss. När vi sedan gick hemåt alla fyra vid halv ett tiden så råkade ju våra män ha tänkt ut planen efterfest hos Milla och Freddan. Men Jennie och jag avböjde snällt och fortsatte promenaden hemåt. Väl hemma var det skönt att tvätta av sig och ta en nattmacka och krypa ner under dubbla täcken uppe framför tvn.

Typ en och en halv timme senare anlände P hem. Sov till halv elva idag. Mycket skönt.

sedan har dagen bara försvunnit. Dock på roliga saker. Pizza hemleverans till Liden och vi käkade där. Snabbt beslut att beställa hem AIK- IFK matchen och titta på samt baka bullar att käka till här i torpet.
Mysiga timmar med goda grannar.
Tyvärr gick guldet till fel lag enligt mig. Men jag är för lite insatt för att ha en åsikt.

Efter det så var det läggdags för lillan som varit vaken och hållt igång hela dagen. Efter att jag badat henne så tog pappan över och läste bok och sövde henne uppe vid soffan. Jag tog med mig halva familjen Höglund ner till tuna på kvällspromenad för att kunna dela ut lite kuvert som jag ville bli av med;)
Så nu är det gjort!

Nu har jag precis duschat och ska värma min sista pizzabit och gå upp till min fina familj på övervåningen. Tror jag orkar med en film ikväll innan det är dags att ladda batterierna för att jobba imorgon. Och inte försöka vara så bitter...


Det värsta är att jag äger ingen vinterjacka... suck pust stön. Måste införskaffa en. Onsdag kanske?? Annars lär det dröja till helgen.


Det var detta höstlov det.
Nu är det dags för nya tag igen.

Sju? Veckor till jullov, could that be right?


Kärlek på er!

/ Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygging!

Snart ses vi, sju veckor går fort, men helst innan ;)

2009-11-02 @ 08:43:09
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0