Emma says

Emma säger att jag är dålig på att uppdatera min blogg. Och jag säger att jag har ett liv!!
Men jag får nog satsa på korta små uppdateringar istället för att tro att jag ska hinna skriva längre inlägg på djupet! Om det ska bli några uppdateringar iaf!

Så här kommer dagens.
Studiedag. Samverkans mål. Genusföreläsning. Dagishämtning. Legobygg. Fixa mat. Volleyboll. Sängen. Typ. Kort och gott min måndag.

Imorgon är det studiedag igen. Trevligt. Sen ska jag sitta kvar sent och skriva mina omdömen klara. De ska vara inne på onsdag. Så det är så dags. (Bara jag itne blir sjuk till imorgon).
Sen händer det nog inte så mycket mer imorgon. Mer än att gosa med två fantastiska människor. Min familj.

Börja spåna på julklappar kanske?


Hejsvejs!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra!

2009-11-16 @ 21:16:05
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0