tre dagar kvar till helgen!

Min veckonedräkning!
Kom hem för en halvtimme sen, har hunnit tacka av barnvakten anton, duschat och nu slängt i en fryst hamburgare i stekpannan och påbörjat min kvällsmat.
Det där med vikten går väl så där. Har insett att jag faktistk inte hinner stå och lag mej mat i timmar varje dag, men försöker ändå äta okej. Det känns bra. Huvudsaken att jag mår bra och det gör jag. Jag har faktistk gått ner nästan 10 kg sen jag började. Det är inte dåligt. Faktiskt!

Nehä, en liten update fick ni idag. Hoppas jag hinner skriva mer snart!


OaO / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, tack så mycket, nu är det verkligen spännande och kan ju ske i princip när som helst.. lite läskigt men samtidigt skoj! Du har ju också någonting att se framemot ju, stort med bröllop! Önskar er all lycka!

2009-05-12 @ 21:40:11
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0