Morgon

0 grader, på med fleecen, öppnar dörren, går ut på trappan på väg mot postlådan och morgontidningen. Tar några steg. Stannar upp. Andas. Underbart. Det doftar så starkt av häggen. Ser mig omkring. Fruktträden börjar slå ut, det är grönt överallt, solen går upp och fåglarna sjunger för fullt. Hör göken som gal. Drar in igen... Underbart! Det är vår. Snart sommar. Mitt hus och vår by är fantasktiskt fint!

Stanna upp en stund och njut av ögonblicket. Det gjorde min dag. Plötsligt vaknade jag upp. Det finns mycket som är viktigt, men inget som är viktigare än nuet. Vi här och nu.


Nu åker jag till Kalmar för en heldag med min klass! Får man sova på tåget?! ..... klart man får!


Nice day to you all! / Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Ibland vill jag vara dej, iaf nära dej! Jag saknar dej och er!

2009-05-13 @ 10:53:52
Postat av: mamma

Jag ÄLSKAR dig ! Tack för att du ser det viktiga i livet! Det är guld värt!



LAVVO!

2009-05-13 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0