gräsänka

Jahapp, tiden bara rusar fram det kan jag lungt konstatera. Eller lugnt och lugnt, kan väl även säga att jag blir lätt stressad av detta faktum. Fyra veckor kvar i skolan. Drygt två månader till bröllopet. Och ingenting känns klart.
Idag lämnade vi dock in våran önskelista på Önska i stan. Kompletterar den med en annan som våra värdpar får ta hand om, det lär väl bli så att de kanske får några frågor om detta har vi förstått, hur jobbigt vi än tycker att det är!

Jag är hemma själv, eller Ia sover nere i min säng. Somnade så gott och jag med förstås. Men jag kvicknade till och tog mig i kragen och gick upp och plockade undan det sista, nu håller jag på att bryner köttfärs, ska göra tacobaugetter när petter kommer hem från matchen. Det är så hans fredagskvällar ser ut nuförtiden. Fotboll! Men han tycker ju det är kul, och jag försöker njuta av egen tid! Blir inte mycket sådan nu..

Vågar inte ens tänka på nästa vecka.. kommer jag ta mej igenom den överhuvudtaget?!

Imorgon ska vi på Lenas fest. Ska bli skoj! Elvira ska sova hos Angelica och Gustav. Myspys! Tur att vi har så goda vänner som ställer upp och hjälper oss med barnvakt! Och nu är det ju Ias gudmor och allt !

Nähä, nu ska jag bara slappa, eller bröllopssurfa en stund...


Har föresten klippt och färgat mej idag.. bara toppat iofs eftersom det är på spar.. men färgen tycker jag blev grym! Carola är duktig!

Over and out! / Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tur att jag har så goda vänner som vågar överlåta sina barn till mig ;-)



Näää då.. Hon är i goda händer. Vi ska ha det sååå mysigt; hoppas jag iaf, hihi.



Vi syns sen! KRAM

2009-05-09 @ 09:18:12
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0