Värme

Idag är jag inte lika avslappnad som när jag skrev igår. Stressen över att det är mycket kvar gör sig påmind på nätterna och jag har svårt att sova, vilket såklart resulterar i att jag går runt och känner av huvudvärk på dagarna.. vilket förmodligen om man ska vara riktigt pessimistisk kommer leda till ett migränanfall vilken dag somhelst. Förmodligen den dagen P är hemma...

Det är varmt. Jag och Elivra var till sjöudden en stund, Lizette, Angelica och gustav kom oxå. Men ia blev snabbt väldigt trött och vi åkte hemåt för middagssovning. Förstår skrutten att det är svårt att komma till ro i denna värme.. det är ju näst intill omöjligt! Men nu sover hon iaf!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0