Sommardag

Tillbaka i de djupaste smålandsskogar och det känns bra. Hade dock svårt att sova igår men det kan ha berott på att jag sov större delen av resan hem från Dalarna! När jag väl somnade fick jag en skön natt, Ia hämtade jag vid halv tre och sedan sträcksov hon tills nio i morse! Hade dock fått säga till P några gånger om att sluta snooza så att jag skulle få sova något mer men sen somnade jag iaf halft om tills skruttis vaknade.
Farmor och farfar hade förstås längtat efter Ia så hon har varit där större delen av dagen. Jag har passat på att varit på utvsamtal på dagis, tvättat och hängt tvätt, handlat, druckit kaffe!! med Jennie, volleybollat och nu ätit. Duktig!
Imorgon blir nog en slödag på hemmaplan. Får vi för oss att göra något så blir det nog ALV.

De senaste dagarna har jag fått många frågor om vad vi önskar oss i bröllopspresent. Så jag tänkte att jag skriver lite här eftersom jag tror många av de som frågat är in och kikar här ibland.
Vi har lämnat en "Önskalista" på önska så där kan man ju få tips. Förutom det har våra föräldrar några önskelistor. Men det som står på de som inte är från önska är väl typ presentkort på IKEA, upplevelser för oss två( typ bio, middag, konsert etc..), renoveringspengar..
Ja kommer inte på mer nu, men som sagt, min mamma och pappa har den hele! ;) Också ÖnSKA förståss då!

Det drar ihop sig till Bröllop. Spännade. Det är lite stress och press just nu. Man vill ju att det ska bli den perfekta dagen i ens liv. Och det blir det ju, hursomhelst, men man vill ju gärna få det precis så som man tänkt sig. OCh nu börjar det ju bli dags att styra upp det.
Tror vi är uppbokade hela tiden nu fram till dagen. Nu till helgen är det marknad, vi jobbar där både P och jag. Nästa helg är vi inte uppbokade men då har vi bestämt oss för att på lördagen åka tidigt till linköping för att göra de sista inköpen. Skönt! Helgen därpå fyller skrutt år och vi har skickat ut inbjudningar till barnkalas på lördag ( ser faktiskt fram emot detta mycket.. ska bli kul att träffa alla mammor och pappor oxå..) och på söndag/måndag är det släktkalajs. Sen är det dags. Shitpommefritt! Tiden går för fort ibland!


Nähä, nu ska jag slösurfa lite och sedan nog krypa ner. Eller gå ut på min nystädade altan och njuta av att sommaren äntligen har kommit och det för att stanna hoppas jag!


Bye bye!! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0