Nä SIMON, jag var INTE I grillen!!

Sommarlov, var det nu ja, och det ösregnar ute. Kul. Men å andra sidan så lär det väl hinna bli några fina dagar under de 9? veckorna som jag är ledig! Så jag kan stå ut med lite regn!
Har knappt förstått att jag faktiskt har sommarlov nu, att jag jobbat klart för detta läsår. Men det har jag ju. Fan va skönt! Men något har jag säkert glömt, har fortfarande pulsen uppe och stressen i halsen, vad har jag inte gjort klart!? Men som sagt jag är ju inte oersätterlig så har jag glömt något så kan säkert någon annan fixa till det!

Imorgon åker vi norrut, ELvira och jag, till FALUN och systeryster som tar studenten på fredag. Imorgonkväll när vi kommer fram så ska systrarna Israelsson (ett tag till...) ut och käka något gott och sedan blir det väl till att slapp på elins 17 kvadrat;)
Fredag gör vi stan en stund innan Elin kommer ut runt ett tiden. Sen blir det hemfärd till Vanå. TIllbaka på lördag för shopping i Borlänge samt Elins bal. Sen en vecka kvar i Vansbro med midsommarfirande och speciellt kul att få träffa mina fotbollstjejor!




 / Anna I (snart K)!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Anna Källåker!! Hihi, de har jag fasiken inte tänkt på, fiiint! :)

2009-06-10 @ 22:13:30
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi ses snart! =) Längtar massor! Hoppas tågresan och alla bytena kommer gå bra! LAVVO!

2009-06-11 @ 08:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0