Mycket på!

Vad är det för dag i min räkning nu tro?! Kan det vara fem! Härligt! Få se på måndag!

Fasiken vad det är mycket på just nu, Lena har hört av sig om promenad och om te, men igår stod jag med full fart i grillen och hade en sambo som sov och en dotter som var mer vild än tam och idag stod jag med skorna på på väg till Tunhamra för mitt pass i kiosken. Tråkigt. Det är tråkigt när man inte kan träffa sina vänner så ofta som man skulle vilja. Jag hoppas att sommarlovet kommer göra  det lättare!

Imorgon har vi massor att göra, (kul grejor som har med WEDDING att göra;), saker som måste göras i stan innan jag åker till vanbro. Och eftersom mitt schema nästa vecka inte tillåter några affärsvängar samt att vi måste vara med båda två så får det bli det som händer imorgon! Kul.

Just nu sover mina älsklingar, tycker synd om min stora älskling, han mår inte bra. Förbannade allergi. Han vill bara ligga och så. SUck! Min andra älskling vaknade på fel sida idag efter middagssovet men det rättade till sig ganska snabbt!


Nähä, nu ska jag plira med bordsplaceringen!


 / Anna

Kommentarer
Postat av: simon

Är det varmt att stå i grillen?

2009-06-05 @ 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0