Jäkla dator

Har tänkt att jag ska bli bättre på att blogga med bilder. Angelicas blogg är ju superduper rolig att följa och det handlar ju mycket om att det är så mycket roliga bilder!
Så nu har jag plåtat oss när vi har haft ett par dagar här uppe men då vill ju inte datorn acceptera och läsa av minneskortet! SUCK!!
Hursomhelst har jag iaf försökt.. kred för det! Men men!

Jaja, jag ger upp detta för idag. Imorgon anläder Petter med Simon och Therese och på fredag blir det storslaget midsommarfirande! Mysigt!


Kram!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har varit duktig och lagt upp bilder....du kan ju kolla på dom =)

2009-06-17 @ 20:10:36
URL: http://tornborg.blogg.se/
Postat av: Angelica

SÖTIS!! Ja det är himla smidigt med bilder som utfyllnad när man inte har så jäkla mkt att dela med sig av i ord.. Jag tycker om din blogg MASSOR; med eller utan bilder. Viktigast är att jag har koll på dig och "min" lilla tjej :)

Kram till er alla!!

2009-06-17 @ 20:40:02
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0