ja vad ska man säga!?

Jag har ju kört dessa pulvershakes i en vecka idag. Har känt mej lite depp den senaste dagen och idag sa kollegor till mig att va fasiken anna, ät ordentligt nu, det är säkert därför du är nere för att du håller på med det där och inte gillar det värst mycket. Du är fin som du  är, du är jättefin i din klänning, finast! (Underbara kollegor man har, nästan så det kom en liten tår, fick krama en hårt för att hålla inne...) Så i bilen hem tänkte jag att ja, det här har ju ändå inte gett nåt resultat så jag kanske ska skita i det just nu, det är ju  mycket annars ändå. Bröllop och jobb och annat som är på. Så får jag ta tag i det där sen när jag kan fokusera mer!
Men hade ju bestämt att jag skulle förbi finaste Therese för att väga mej på hemvägen, så det fick jag ju bara lov att göra, tänkte att dagen är ju redan förstörd så..
Men tamejsjutton om inte vågen visar på minus 1.7 kg på exakt en vecka!!! Hur sjukt som helst. Jag trodde på uppgång, absolut inte nergång med nästan två kilo! Hur kul som helst! Så jag kör väl på...;) Så mycket som jag orkar iaf. Det får vara på mina villkor, visst vill jag gå ner, men inte till vilket pris som helst. Precis som de sa, jag är ju fin som jag är. Jag måste må bra, det är huvudsaken. Jag tar varje måltid i taget. Imorgon är det avslutningslunch med jobbet, det kommer jag äta. Så det så!
Fasiken. lite bra känner jag mej allt!

En gammal skolkompis som jag i stort sett bodde hos under gymnasietiden i Borlänge,  ska få en bebis! Vi fick våra döttrar  i stort sett samtidigt utan att veta om varandra.. och nu är det dags igen! Grattis!

Om tre dagar sitter jag på tåget till Falun. Fantastiskt. Till finaste systrarna, till lillskiten som tar studenten.. ofattbart! Nio år sedan det var jag! Nio år...

Om två veckor typ är det midsommar, i dalarna! Mycket bra.

Om fem veckor typ är det bröllop, i tuna, för mej och min underbaraste finaste p. Går inte ens att beskriva i ord.

Elvira ligger i sängen med pappa och ska sova fast mamma är hemma... och det är tyst!!! Hoppas hoppas!



Puss och kram!

 / Anna

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack tack! ;)

Visst är det underligt, att vi fram till i vintras inte ens visste att våra tjejer är födda nästan samtidigt??? Antar att det blir en hektisk sommar för dig, med bröllop och allt, men hoppas verkligen att vi kommer kunna träffas på nåt sätt. ;)

Kram kram

2009-06-15 @ 23:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0