Idag startar kampen mot några till kilon!

Har ett mål till den 18 juli. Det är fem kilo kvart ills jag är framme. tycker det har gått tungt den sista tiden. Så idag startar kampen mot fem kilon med hjälp av herbalife. En vän är distrubitör och har övertygat mej att iaf testa. Och vem vet!? Det gör man ju inte förrens man har provat. Och nu kör jag. Sitter här med min första måltid, men det går segt, hade bara vaniljyoghurt hemma och tillsammans med vaniljpulver blev det väldigt mycket vanilj.... lite klibbigt att få i mig. Ska blanda en med mjölk och ha med som lunch. Sen blir det vanlig mat med min familj ikväll!


Nähä, nu vet ni, så hjälp mej med stöttning nu alla kära vänner, för det lär behövas! Men nu jäklar tar vi dem!


 OaO/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0