Home home home!

Här hade elin sin studentmiddag, högst upp i hoppbacken med utsikt över hela Falun!

Utsikt från hoppbacken i Falun, där Elin hade sin studentmiddag!


Det är något speciellt med Dalarna om ni inte visste det. Det är det faktiskt! Det är hemma. För mig är det det. Helt klart. Jag trivs bra i småland oxå men det är inte som Dalarna!
de röda små stugorna, våra dalahästar, kurbits, det är vackert. Midsommar. Ännu mer dalarna!
Jag njuter. För det är fint. Även att det regnat sedan jag kommit hit. Men snart kommer solen hoppas jag. Snart.

Nu blir det sängen för Israelsson. Det är rätt kul att skriva Israelsson, känns konstigt när jag kollar på Elin och på hennes studentmössa och där står det Israelsson. Ska jag inte heta det sen!?



Natti! / Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Meeen!! Jag trodde vi hade patent på de röda små stugorna!? ;)

2009-06-17 @ 18:36:01
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0