Dag 2

har också avlöpt ganska bra. Använde stavmixerin imorse och gjorde en mix av naturell youghurt, vaniljpulver och frysta bär. Blev okej. Godare än igår. Ett knäcke till mellis och sedan chokladshake till lunch. Den kan jag nog leva med iaf. Godare än vanilj. Och tar jag det lugnt så går det ner!
En macka till mellis och snart ska jag till brygghuset och äta middag. Skönt att inte behöva tänka så mycket på vad jag ska äta där. Visst, inte det flötigaste helt klart, men kanske inte heller bara en sallad!? Jaja, den som lever får se!

Annars har jag hunnit rätt så mycket idag. Satt alla betyg, lämnat in. Rapporterat alla nationella provresultat. Avslutat några grupper och städat lite på mitt skrivbord, vilket jag ännu dock inte ser under alla papper och skit som ligger där. Men men... snart är det elevslut och då ska jag väl hinna på en dag?! Eller?! Shit börjar få lite smått panik över att inte jobba någon dag efter skolavslutningen. Få se om jag får göra en punktinsats på onsdagkväll. Tills natten, sent på natten! Haha, men sen är det sommarlov och bröllopsplanering för hela slanten! Ska bli kul att äntligen få ägna sig åt det lite mer!


Nähä, timeout!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja nu kommer den här tiden på året där jag får allvarliga funderingar på att bli lärare, samma visa varje sommar :-)



Oj vad jobbigt det låter med din nya trista mat ;-)



YOU GO GIRL!!

2009-06-02 @ 22:47:09
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0