Seg dator

Jupp, det är därför jag itne uppdaterat på länge. Våran dator har kraschat och nu är den fixat. Tack och lov. Har insett hur beroende jag är av datorn här hemma för att hinna med att lägga upp och planera mina lektioner. Kan knappast påstå att jag hinner det på jobbet. Så jag har försökt komma iväg tidigare till jobbet men det är väl gått så där, det är himla skönt att snoza har jag märkt! ;)

Idag har jag jobbat, hämtat Ia på dagis vid tre och sedan lekt med henne och samtidigt typ plockat undan här hemma, kört igång en tvätt maskin, gjort köttfärssås och sedan fick jag barnvakt och drog iväg på gyma. var skönt! Mycket skönt. Hemma igen, lagt Ia precis, väntar på att se om hon faktistk somnade, för sen ska jag in i duschen och sedan koka makisar och käka. Är vrålhungrig!

Vi gick om varann idag, när min träning slutade möttes vi i hallen för då började petters. Han kommer väl hem runt nio.

Imorgon ska vi och bada efter jobbet. Förhoppningsvis med familjen Olofsson/Andersson. Måste kolla av det sen. Är mysigt att bada och fika med dem och förståss med Ia varannan vecka. Har blivit lite rutin nu känns det som. Sen blir det nog en relativt lugn kväll. Har tänkt mig kycklingwok med nudlar, mums och lite slöa framför tvn. Har dock börjat i en ny bok som jag inte verkar kunna vara utan, så till Petters förtret kanske jag hamnar i soffan nere med en bok istället. Men då kan ju han med gott samvete sitta vid datorn! ;)

Nepp, nu har det varit tyst länge, jag chansar och gör ett försök med duschen! Det är jag värd!


Trevlig kväll allahopa!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0