mitt nya liv!

Jag har chockat mej själv denna morgon, efter en välbehövlig sovmorgon till halv elva så begav jag mej ut och sprang. Jag sprang tre kilometer, visst inte den längsta rundan men betydligt längre än upp och ner ur soffan! Jag gav mej sjutton på att springa hela vägen och det gjorde jag oxå! Snacka om skillnad. Förra gången jag försökte mej på att springa då gick jag nog mer än jag sprang. Men nu har jag ju bestämt mej. Det är bara jag som kan ändra på mej själv.!

Petter och jag har lagt upp ett träningsprogram för de närmaste fem veckorna. Tack älskling för att du ger mej möjligheten att börja träna igen! Älskar dej! Programmet betstår av löpning två gånger i veckan, promenad, orbitrek, volleyboll och möjlighet att byta  något med gympapasset  här i Tuna på torsdagar. Det gäller fram till och med sportlovet och då handlar det om minus fem kilo för min del. Isf har jag gått ner elva totalt. Det är grymt.

vi ska nog till fjällen i år igen! Underbart! Förmodligen björnrike! Härligt! Stuga precis vid backen, smidigt med Ia.

Nu sover Ia, Petter är ute och sätter upp parabol;) Och jag ska gå ner och fixa lite kaffe och te för Simon och Therese kommer upp en stund om ett tag! Mysig söndag!

Det är vägning imorgon! Det är spännande, första dagarna på jobbet fick jag många positiva viktreaktioner, och igår i affären fick jag en underbar! Haha, få se om de har rätt eller om det stått still, tror inte jag gått upp iaf!


Have a nice day ! / Anna

Kommentarer
Postat av: Annica

Nej men! Jag har ju missat att min kära vän har en blogg!! =( Nu har du garanterat en trogen läsare!! =) Tycker den här planeringen om att ses går lite segt, eller vad tycker du? Måste göra slag i saken nångång.. Tycker att du ska kolla upp när du kan och när det passar! Jag har inte lika mycket att ta hänsyn till som du =)



Saknar dig!

Puss A

2009-01-11 @ 17:12:59
Postat av: Angelica

Du är ju himla duktig du me!!:)

KRAM

2009-01-12 @ 19:41:11
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag läste dina blogg inlägg, och GRATTIS!

så himla duktig du är, det är bara att kämpa på .. viljan e den starkaste kompisen!

:) Hoppas det går bra för dig, och du .. kom ihåg att träningen måste vara rolig, annars tröttnar man snabbt, hoppas du har en rolig tränings form, det gör allting mycket lättare.

Om du har möjlighet till en simhall, så e simning också en bra tränings form, och väldigt lättsam!



Fortsätt såhär Anna!

:) KRAM

2009-01-13 @ 00:31:21
URL: http://idoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0