Kvällen

Japp, ännu en dag är snart slut. Har precis lagt ner elvira i sängen med välling, snutte och tutte. Det är tyst där nere så jag gissar att hon somnar. Verkar ha kommit in i att bara sova en gång per dag och då mellan en och två timmar. Fungerar bättre på kvällarna då, och även de dagarna hon är på dagis. Då somnar hon som en liten gris! ;)

Hämtade vid halv fyra på dagis idag, sen hem och så kom Lena och Alva in och lekte en stund, underbart. Var år och dar sen jag och Lena pratade sist, och det var så himla skönt. Har saknat henne jättemycket, dagarna går mycket lättare när man hinner ses ibland och bara prata av sig! Så det får bli skärpning nu. En kopp te nångång i veckan hinner man åtminstonde med. Och om jag så ska dra ut henne på promenader så...

Om en stund kommer Therese och Elin upp och tar en kopp te, trevligt!

Annars är det rätt lugnt, hade ett litet migränanfall igår men lyckades med imigran och sömn att hejda det innan det blev helkört. Jobbet flyter på, känner mej som en bättre lärare den här terminen, vet inte varför, kanske har kommit in i det mer nu efter föräldraledigheten. Men det är mycket att stå i om allt ska bli som man vill. Det är inte bara att gå in och köra. Det krävs verkligen planering. Och den tiden verkar ju vara väldigt svår att få tag i, om man inte vill jobba helg oxå förståss! Haha!

Jag har iaf något väldigt roligt att se fram emot. Kommer leva på det hela våren och det är fantastiskt, så fort det blir lite tungt och jobbigt så ska jag plocka fram det;)

Imorgon har jag kort dag på jobbet, slutar halv två, då blir det löpning, lite städning och sen skulle vi köpa pizza med grannarna! Mums!
På lördag tänker jag ge huset en heluppfräsching, plocka bort julen och städa ordentligt. Mat hos Dadda och sen bara mys på kvällen. EFtersom svärmor och svärfar är i fjällen ska lotta bo här tills söndag. Mys och hundpromnader alltså! Perfekt!


Trevlig kväll alla !

 / ANna

Kommentarer
Postat av: Lena

ja tjata på mig!! Jag behöver komma ut;)

2009-01-18 @ 21:13:09
URL: http://stressrelaterat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0