Tre dagar tills vi åker!

Ska bli så skönt att komma iväg, är bara lite lätt stressad över hur vi ska hinna allt innan vi ska komma iväg. Har börjat packa, men kommit på hur klurigt det är att veta hur mycket Ia behöver ha med sig. Har iaf lagt fram lite till henne och sängkläder och handdukar. Sen lär jag väl ta tag i mitt eget imorgon. Kommer hem sent imorgon, har planeringseftermiddag och slutar klockan fem, men då är det till att köra igång tvättmaskinen direkt. Får hoppas att Ia har en bra kväll imorgon och somnar själv i sin säng så att petter och jag kan koncentrera oss på packningen!

Nepp, dags för sängen! Megahuvudvärk och väldigt frusen. Men Vägrar bli sjuk, det är ju lov snart!;)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Stressad? Jag är imponerad. Själv hade jag nog (tyvärr) inte BÖRJAT packa fören kvällen innan ;)

KRAM!!!

2009-02-10 @ 22:37:05
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-11 @ 16:22:06
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0