Sega jag

happ, då är det tisdagskväll och som vanligt är jag rätt seg efter en lång dag på jobbet. Slutade vid fem, var iväg strax därefter men efter att ha storhandlat på willys på vägen hem så kom jag inte fram förrens strax efter sex. Då hann vi äta tillsammans och sedan gav sig petter iväg på träning.

Jag har myst lite med ia, läst böcker och gosat och sedan har jag lagt henne och för ovanlighetens skull så verkar hon ha somnat utan problem! Kul!
Hunnit med en dusch och ihopplock av grejor, vikning av tvätt och sedan skrivit rent minnesanteckningarna från dagens konferans, så nu är de redo att mailas ut imorgon förmiddag! Skönt!

Vi var ju i Jkpg i helgen på "konferans", han som skulle hålla i det blev sjuk så Mange fick hoppa in med kort varsel, med tanke på det så var det en helt okej helg. Mange skötte sig galant! Trevligt folk och mysigt hotell! Kan jag lungt göra om! mamma och pappa var här nere och passade Ia, lite konstigt att de var här utan att vi umgicks alls! Men snart är det sportlov och då drar vi uppåt för fjällensemester och gör ett litet pitstop där i en natt först. Sen följer mamma och ev. elin med ner och stannar här en vecka! Härligt! ska bli jättemysigt!
Kul för Ia med.

Längesen jag uppdaterade er på Ias utveckling, det händer ju massor nu. Hon har bajat på toan själv massor av gånger, och hon säger nästan alltid till när hon behöver baja. Det är inte dåligt för en 1 och halvt åring! hon bubblar av nya ord, "starta", "borta", ev. något som betyder farfar.. "itta här"=sitta här och mycket mer!

Humör har hon oxå, men det tycker jag bara är roligt, kanske inte just när man står mitt i det, men det är bra att hon kan säga ifrån och att hon vet vad hon vill, det kan man komma långt på här i livet! Inte trampar man på min skrutta inte!

Dagis går galant, blir glad när vi ska dit och ännu gladare när vi säger att Hugo nog är där! Haha, hennes första lilla förälskelse;)


nepp, nu ska jag krypa ner i soffan en stund, men sängen blir det senast kl nio!


Trevlig kväll alla!

 /A nna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0