Helger går väldigt fort!

Jaha, så var det söndag kväll igen, snart dags att tacka för denna helg och återgå till jobbet. Men den här veckan kommer nog kännas som en klackspark! Det är ju bara denna veckan kvar innan fjällen och sportlov! Underbart!

Elvira sov över hos farmor och farfar igår, de ville väldigt gärna det, så vi passade på att åka in till stan och umgås med Melker och Angelica på kvällen. Vi såg melodifestivalen och sedan en film, eller ja den såg de andra för jag sov nog mer än hälften tror jag;)
Käkade varma mackor hann vi oxå med och ett snabbt hej hos robin innan hemfärd vid ett tiden. Slängde mej i säng och har sovit som en stock fram till nio imorse, då tvingade jag mej att sova en timme till! Vid tio gick jag upp och käkade frukost under täcket i soffan! Längesen!
Hämtade Ia vid tolv, eller vi åkte och gick på promenad tillsammans med kajsa och ingvar och ia. Var ute i två och en halv timme och elvira sov merparten av tiden. Hon missade självklart korvgrillningen så hon fick äta prinskorv när vi kom hem istället.

Resten av dagen har vi städat lite och bara slöat! Lekt i Ias rum och bara myst! Härligt!

Har lagt Elvira nu och hon somnade på en gång, (det verkar ha hänt något på den fronten!!!), petter är i stan och hämtar käk! Mums! Sallad!

Jag ska väl kika runt på lite bloggar innan han kommer tillbaka!

Trevlig kväll och trevlig vecka alla!

Vansbro: See you friday!!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0