Ändrade planer

ja, vad gör man inte när chefen kommer inrusande på min lektion och säger "Anna, du får åka på kursen". Fattade noll först, var typ i höstas som jag tjatade lite om att den här kursen ville jag minsann gå på, men då lät det helt omöjligt! Idag hade gymnasiet ringt honom och undrat om han hade någon att skicka och vips så var man på väg till Kalmar på fredag! Fick lite ångest, vi skulle ju åka vid tolv och vara uppe vid sex hade vi tänkt, men efter en kort överläggning insåg vi båda att man inte kan tacka nej till ett sånt här erbjudande och ändrade planerna tills en kvällsresa upp till dalarna.

Kursen slutar halv fyra i Kalmar, räknar med att vara i hultsfred halv sex och sedan i vimmerby kvart i, då möter resten av familjen upp mej och vi drar. Förhoppningsvis kan elvira somna med lite välling i bilen och sen sova för natten upp. Då kommer det ju gå istort sett med bara ett kort matstopp för mej och petter, kanske vi är uppe före tolv iaf. Sen får vi ju lite sovmorgon på lördagen innan de andra kommer runt elva. Haha! Vilka äventyr!

Med andra ord så måste jag vara helt färdigpackad imorgon kväll, eftersom jag ska vara i hultsfred kl halv sju på fredag morgon och sedan inte kommer hem något mer på nån vecka! Shit! Men men, det ska väl gå. Får använda idag och imorgon kväll till detta.

Måste in till stan en vända imorgon med, hämta Ias underställ, mina beställda böcker, köpa schampoo på ÖB och nåt mer kanske det var, ja just det: handla lite matsäck till Ia för bilfärden!

Bäst att börja...

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0