tacoänka

Jaha, här hade man gjort sig till och fixat hem tacos och så visar det sig att mannen har helt andra planer. En dotter som sover och en make som åkt till stan på innebandy betyder att jag lagar och äter tacos själv... skumt. Inte lika gott heller!


Men sen väntar en stor godispåse på mig och den tänker jag inta i soffan när jag hejar på Calle i idolfinalen!


Förresten så tog Ia sin andra vaccinspruta idag och jag min första och enda. Dum som jag är så tog jag i vänster arm och Ia i höger. Vilket resultarar i att vi inte kan ligga gosigt alls i natt för att vi båda typ skriker när vi lägger oss på sprutarmen!



/A

Kommentarer
Postat av: Emma

Smarta tjejer det där =) Jag älskar er!

2009-12-11 @ 22:00:23
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0