Saknad

Tänkte förut att det är sjukt hur mycket tid jag lägger på jobbet just nu, jag hinner inte ens hör av mig till vänner och familj. (Hann med mamma en liten stund idag, men om man jämför med tidigare så är det inget...). Jag hoppas ni vet allihopa att jag är här ute även om jag är kass på att höra av mig just nu. Snart kommer det att lugna ner sig och då jäklar!
Och jag tänkte det att ni där hemma, eftersom vi inte pratat lika mycket nu som vi brukar göra jämt, så kommer vi ju ha massor att prata om när vi kommer till jul! Hur bra är inte det?!
Skam den som inte ser positivt i det negativa! 


                                                Tadaaaa / Anna

Kommentarer
Postat av: Icka

Jag är sämst i världen på att höra av mig. Men det känns som om jag också har fullt upp jämt och har jag två minuter över så är jag rädd för att störa alla andra genom att ringa!

Jag saknar dig massor iaf och tänker på dig stup i kvarten! Hoppas vi kan ses på Håkanssons under juldagarna! Kramis!

2009-12-03 @ 20:58:44
URL: http://ickson.blogg.se/
Postat av: Icka

Jag är sämst i världen på att höra av mig. Men det känns som om jag också har fullt upp jämt och har jag två minuter över så är jag rädd för att störa alla andra genom att ringa!

Jag saknar dig massor iaf och tänker på dig stup i kvarten! Hoppas vi kan ses på Håkanssons under juldagarna! Kramis!

2009-12-03 @ 20:58:57
URL: http://ickson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0