Myshelg!

Sjukt va vi behövde en barnledig kväll igår! Vi åt gott, hyrde film och låg i soffan och bara var! 23.02 så släckte vi lampan och somnade nog innan vi hade sagt godnatt! NÄr vi vaknade vid kvart i nio i morse var vi pigga och glada! Men lika fantastisk som kvällen var lika fantastiskt var det när vår lillskrutt kom hem igen idag. Finaste finaste Elvira! Undrar egentligen hur mycket kärlek jag har till denna lilla underbara varelse! Det går nog inte att förstå den kärleken!
Men underbar det är hon!
Just nu leker hon med de köksredskap hon kommer åt, jag föreslog att hon skulle gå och laga till ett ägg åt mig i sitt rum men de var tydligen slut på ägg, hon skulle köpa det i affären imorgon så hon. Efter dagis. Så jag får väl helt enkelt vänta med stekt ägg tills dess! ;)
sötast!

VI ska griljera skinka nu och Ia ska bada, sen är det kvällen för henne och jag ska nog oxå ha en myspyskväll i soffan! Kanske kolla över julklapparna först bara!


Det fantastiskt fint ute nu, men dock lite kallt inne!


Ha det! Kärlek / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0