julkänsla

Jag smög nyss upp ur sängen... de andra två ligger kvar. Jag har tänt adventsstaken i köksfönstret. Tänt adventsljuset på bordet, ljusstakar överallt. Satt på spotify och hittat min favoritjulsång, "the little drummerboy". Sitteri halvskummet och bara njuter. Det här är avslappning och jul för mig! Det är så fint med ljusen.. med musiken... med morgonen!


Vi ska fortsätta dagen med att åka till Linköping och försöka handla de julklappar som ska handlas. Skönt att ha det gjort då kan man slappna av ännu mer och koncenterara sig på hemmet. Städa och framförallt baka. För det är ju riktigt laddad för. Saffransbröd och matbröd får det bli nästa helg.

Det var häftigt igår på idol. Jag gillar ju Calle, helt klart. Men igår kändes det som att det var hans tur att åka, så rätt chokerande när han var klar direkt!;) Men kul. Jag tycker han är värd det för ingen har nog utvecklats som han gjort under tiden!

Hoppas ni andra får en trevlig och mysig lördag! Se till att ta hand om varandra!!


Kärlek! / Anna

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Låter mysigt! Sitter här och myser i skenet från en ljusstake jag med. Vi ska med handla julklappar på stan idag, om ni har tid så kanske vi kan ta en fika eller något? Ha en skön dag! Kraam

2009-12-05 @ 08:54:36
URL: http://hdahlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Calle är toppen.

Jag älskar Calle.

Han är så klockren!

Och ja, han har utvecklats mest!!

2009-12-05 @ 09:23:19
URL: http://emmaison.blogg.se/
Postat av: mamma

Hittade du någon spikmatta? Fniss! Kvällenmed mormor och morfar blev lyckad! Nu har vi gått med dem hem och kommit tillbaks. har plockat ur och i diskmaskinen och skall ta ett glas vin innan det blir sängen!! Är jättetrött! hoppas dagen gick bra och att du/ni hittade en bra julklapp åt mig!!!!!

LAVVO

2009-12-05 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0