julefint

Jaha, nu kan jag bocka för storstädning av huset på min lista. För det är klart. Och tomtarna är framplockade och tillsammans med Elvira har vi placerat ut dem på bra ställen i huset! Mysigt!
Imorgon tror jag på ett lussebullsbak och sedan måste jag skriva min del av arbetet oxå. Elvira ska ev vara tomte i bygdegården vid 18 och Hanna och Otto kommer nog förbi på fika!

Ikväll ska jag laga till lite kött och klyftpotatis, fast jag är inte ett dugg sugen på mat! Men äta bör man..
Tänkte Ia skulle få somna först, hon är megatrött! Men varit en duktig tjej hela dagen!


Hoppas ni har en bra lördag!

Just det, jag ska ju hämta Jennie i stan vid två i natt!
Bäst att ställa klockan!;)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0