Hos Emma

Japp, sitter här på torget hos Emapemma och har precis fikat godaste kladdkakan och en kopp te. Mums!
Har som jag tidigare skrev inte haft någon tid och lust att blogga och detta kommer bara bli några få rader! se det som ett livstecken! ;)

Vi har det mycket bra och njuter i fullo av att vara lediga och vara hos familjen! gruvar mig redan för att åka hem imorgon, den här gången skulle jag vilja stanna länge...

Men sådant är livet och jag ser så klart även framemot att komma hem till Vibo och fina grannar och goda vänner!


God fortsättning på er!

/ A

Kommentarer
Postat av: Emma

Bli inte förvånade om jag har kidnappat er alla och ni vaknar hemma hos mej imorron, för jag vill att ni ska stanna Läääänge!! Lavvo

2009-12-27 @ 16:32:27
URL: http://emmaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0