God morgon!

Jaha, det är samma situation som vanlig här hemma. Jag är uppe och nästan färdig medan de andra två snarkar för fullt. Var precis in och frågade Petter om han slutat ställt klockan för den har inte ringt än och klockan är snart sju....
Idag får jag hämtning här hemma vid tjugo över så jag är inte så stressad. Men Petter kommer däremot bli det när han kommer upp och kommer på att det är han som lämnar på dagis idag!

Annars är det bra med oss. Jobbet flyter på även om det är mycket och här hemma hinns det inte med så mycket. Men det är helt okej tänker jag. Helt okej. Fast iofs får jag tänka så några gånger snabbt när jag håller på att bryta ihop över att det är saker precis över allt. Att det är okej. Vi har annat just nu. ;)

Lång jobbdag med spännande eftermiddag idag! Ska bli skoj. Få se om jag kan få till lite ledig förmiddag på fredag så jag kan åka in och vaccinera Elvira en gång till och försöka få mig en spruta med.

Hoppas ni har det bra där ute så här i ljusets vinter!

Kärlek till er! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0